Întrebări-răspunsuri:

  • Ce este Virtula?

    Cea mai inovativă metodă de a face cumpărături în regim online. Dacă nu îți este comod să cumperi un produs, achitând costul integral al acestuia, încearcă să-l iei în 3 rate fixe gratuite cu Virtula. Vei achita doar costul cumpărăturii și nimic în plus. Noi vom completa în permanență lista de magazine pentru ca tu să ai parte de un sortiment variat de produse și prețuri.

  • Care sunt cerințele generale?

    Pentru a cumpăra în 3 rate fixe gratuite, trebuie să ai:

    • vârsta peste 20 de ani;
    • un venit lunar stabil, care depășește 2 rate fixe din valoarea cumpărăturii.
  • Ce acte trebuie să prezint?

    Avem nevoie de copia în format electronic a buletinului de identitate (fotografiată sau scanată). O vei anexa la prima cumpărătură în contul tău Virtula.

  • Cum funcționează Virtula?
    • Alege produsele dorite de pe site-ul comerciantului și selectează Virtula drept opțiune de plată;
    • Intră în contul tău Virtula sau creează unul de la zero în cazul în care ești client nou și aplică;
    • În timp de câteva minute vei primi aprobarea, iar după achită prima rată din valoarea cumpărăturii direct comerciantului și primește produsul dorit;
    • Restul 2 rate rămase devin scadente peste 1 lună și respectiv 2 luni, fiind achitate către Virtula direct din contul tău.
  • Cum plătesc ratele?

    Prima rata o plătești direct comercianului la primirea cumpărăturii, iar următoarele 2 rate le plătești către Virtula folosind una din opțiunele de mai jos:

    • Orice sucursală Moldindconbank;
    • Orice filială Poșta Moldovei;
    • Online, prin Internet Banking al băncii tale (Moldindconbank, Moldova Agroindbank, Victoriabank …).

    Factura de plată o găsești în contul tău Virtula. Salvează factura de plată în telefonul tău pentru a o prezenta casierului, sau ia de acolo datele pentru a plăti online prin Internet Banking.

  • Ce avantaje am dacă sunt deja client al Virtula?

    Doar 2 click-uri sunt suficiente pentru a procesa instant solicitările noi, fără a furniza date noi.

  • Ce se întâmplă dacă nu achit la timp ratele?

    În cazul neachitării la scadență a ratelor, Virtula va percepe o penalitate de 0,5% pentru fiecare zi de întârziere. Penalitatea aplicată niciodată nu va depăși 20% din valoarea cumpărăturii, indiferent de numărul zilelor de întârziere. În cazul întârzierii mai mult de 30 zile din motiv neîntemeiat și/sau necunoscut, vom intenta procedura de executare silită a contractului cu recuperarea tuturor cheltuielilor implicate.

  • Chiar sunt gratuite ratele Virtula?

    Da, ratele Virtula sunt fixe și gratuite dacă sunt achitate la scadență.

  • Cum sunt protejate datele mele personale?

    Suntem operator de date persoanale înregistrat la Centrul de Protecție a Datelor Personale cu nr. 0000301. Acordăm o mare importanţă protejării datelor tale cu caracter personal pe care le comunici în cadrul aplicaţiei de credit. Te asigurăm de cea mai mare discreţie şi confidenţialitate. Ele nu vor fi folosite decât în scopul evaluării cererii de finanțare a cumpărăturii și ulterioara colaborare, până la momentul rambursării integrale a sumei datorate. Mai multe detalii găsești în secțiunea Termeni și Condiții.